Cum se livreaza
SNS.GROUP.RO SRL
Constanta, Str. Clopoteilor Nr.15a
Telefon : 0755 355 887
e-mail : contact@simplestore.ro
REGULI GENERALE
Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu
prezentele TCV vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa
de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).
Simple Store livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.
Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de
mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe
Site-ul Simple Store sau in format hartie, impreuna cu Comanda.
CARACTERISTICILE MODALITATILOR DE LIVRARE ALE
SITE-ULUI SIMPLESTORE.RO
Modalitatile de livrare
- Livrarea prin curier/EasyBox , În funcție de produs ,vi se va oferi o taxa estimata de livrare la plasarea comenzii. Aceasta este disponibila și în contul dvs de client, secțiunea Comenzile Mele.
Livrarea se va face prin Sameday / Fan Courier
- Ridicare din magazin, termenul de ridicare a comenzii este de maxim 48 de ore din momentul primirii comenzii, neridicarea comenzii din magazin la termen va duce la anularea comenzii.
Dispozitii generale
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa
verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii
livrarii.
In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat,
colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e)
(produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul
Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos
(articolele 5.3.2 si 5.3.3 din Termenii si Conditiile de Vanzare),
corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude
posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a Simple Store.
In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume.
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda Simple Store
sa livreze din nou produsele comandate.
De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are
posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al Simple Store pentru a afla
Modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de
returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al Simple
Store va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar,
Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea
produselor respective.
Procedurile ce
trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat
- Livrarea prin FAN
♦ In cazul constatarii anomaliei
in prezenta prepusului FAN.
Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a
primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de
deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!
In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va
formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia
constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul
Comenzii pe bonul de livrare al FAN.
TERMENELE DE
LIVRARE
Termenul de livrare incepe sa curga de la confirmarea
comenzii. Va rugam sa retineti ca termenele indicate mai jos sunt supuse
disponibilitatii produselor comandate.
In cazul in care Comanda include unul sau mai multe Produse
personalizate, timpul de pregatire indicat mai sus va fi prelungit cu inca 24
de ore de lucru.
Livrare prin curier
Livrare standard: 1 pana la 3 zile
lucratoare *
Acest interval poate suferi modificari in perioade
expectionale precum Black Friday ,Craciun si alte sarbatori legale.
Pentru comenzile plasate dupa ora 16:00 se va incerca o
livrare a produselor cumparate intr-un termen de aproximativ 1-3 zile
lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri
temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de
zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la
data incheierii contractului de vanzare, mai exact a transmiterii mesajului
electronic pentru confirmarea Comenzii.