Cum se livreaza
SNS.GROUP.RO SRL
Constanța, Str. Clopoteilor Nr. 15A
Telefon: 0755 355 887
E-mail: contact@simplestore.ro
Cum se Livrează
Reguli Generale
Produsele comandate de Cumpărător în conformitate cu prezentele TCV (Termeni și Condiții de Vânzare) vor fi livrate la adresa indicată de Cumpărător ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comandă („Adresa de livrare”).
Simple Store livrează pe întreg teritoriul României.
Facturile de achiziție sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronică indicată de Cumpărător în momentul înregistrării sale pe site-ul Simple Store sau în format hârtie, împreună cu Comanda.
Modalitățile de livrare
- Livrarea prin curier/EasyBox – În funcție de produs, vi se va oferi o taxă estimată de livrare la plasarea comenzii. Aceasta este disponibilă și în contul dvs. de client, secțiunea „Comenzile mele”.
Livrarea se va face prin Sameday / Fan Courier.
- Ridicare din magazin – Termenul de ridicare a comenzii este de maxim 48 de ore din momentul primirii comenzii; neridicarea comenzii din magazin la termen va duce la anularea comenzii.
Dispoziții generale
Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului și a produselor în momentul efectuării livrării.
În caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid etc.) sau la produsul(ele) comandat(e) (produs(e) lipsă, produs(e) deteriorat(e)), Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos (articolele 5.3.2 și 5.3.3 din Termenii și Condițiile de Vânzare), corespunzătoare condițiilor Comenzii.
Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a Simple Store. În special, Cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici să pretindă Simple Store să livreze din nou produsele comandate.
De asemenea, Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienți al Simple Store pentru a afla modalitățile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicată de Serviciul Clienți al Simple Store va trebui urmată în mod obligatoriu de Cumpărător. În caz contrar, Cumpărătorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau înlocuirea produselor respective.
Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci când coletul este deteriorat
– Livrarea prin FAN
♦ În cazul constatării anomaliei în prezența prepusului FAN.
Atenție! Nu este permisă condiționarea de către Cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!
În cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumpărător sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al FAN.
TERMENELE DE LIVRARE
Termenul de livrare începe să curgă de la confirmarea comenzii. Vă rugăm să rețineți că termenele indicate mai jos sunt supuse disponibilității produselor comandate.
În cazul în care Comanda include unul sau mai multe Produse personalizate, timpul de pregătire indicat mai sus va fi prelungit cu încă 24 de ore de lucru.
Livrare prin curier
Livrare standard: 1 până la 3 zile lucrătoare *
Acest interval poate suferi modificări în perioade excepționale precum Black Friday, Crăciun și alte sărbători legale.
Pentru comenzile plasate după ora 16:00 se va încerca o livrare a produselor cumpărate într-un termen de aproximativ 1–3 zile lucrătoare de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare. În cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la încheierea contractului.
Termenele de livrare încep să curgă de la data încheierii contractului de vânzare, mai exact de la transmiterea mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii.