SNS.GROUP.RO SRL
Constanta, Str.
Clopoteilor Nr.15a
Telefon : 0755
355 887
e-mail
: contact@simplestore.ro
TERMENI SI CONDITII
1. Dispoziții inițiale
Relațiile dintre
vânzător și cumpărător sunt reglementate de aceste legi:
Acești Termeni și
condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, SNS.GROUP.RO SRL,
Str Clopoteilor, nr 15, Ap 2, Municipiul Constanta, în calitate de vânzător și
operator al e-shopului cu adresa web www.simplestore.ro, și dumneavoastră,
clientul nostru, care încheie un acord de cumpărare cu noi.
Aplicăm o abordare
uniformă pentru toți clienții noștri și le oferim aceleași beneficii,
indiferent dacă sunt sau nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în
cadrul acestor Termeni și condiții de afaceri sunt valabile pentru toți
clienții noștri.
Acești Termeni și condiții acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din e-shopul nostru. Sunt aplicabili, în egală măsură, pentru cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienți sau vizitând unul dintre magazinele noastre fizice.
2. Încheierea
acordului de cumpărare
Prin lansarea unei
comenzi electronice pe site-ul simplestore.ro, Cumpărătorul
este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care
Vânzătorul îşi derulează operaţiunile.
Puteți încheia un acord
de cumpărare cu noi fie de la distanță, prin intermediul e-shopului sau al
liniei telefonice pentru clienți, fie personal, vizitând unul dintre magazinele
noastre.
Toate produsele
prezentate pe interfața eshop-ului www.simplestore.ro poartă un caracter
informativ și vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de achiziție cu
privire la acest produs.
Livrăm bunuri numai în
cantități obișnuite pentru consumul casnic. În anumite cazuri (în special în
cazul promoțiilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa
cantitatea maximă pe care o putem furniza. Nu suntem obligati să acceptam
cererea de cumpărare a Clientului dacă, lipsește produsul din stoc, datele
furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, livrarea este
solicitată în afara teritoriului României, avem îndoieli rezonabile cu privire
la seriozitatea cererii/comenzii de cumpărare, cererea/comanda de cumpărare a
unei cantități semnificative de produse de același tip/marcă în scopul
revânzării etc.
Prețurile produselor și
serviciilor (de ex. Taxa de transport) afișate pe interfața webului sunt
prezentate în RON, inclusiv TVA conform legislației în vigoare.
Comanda neconfirmată de către Vânzător nu are valoare de contract.
Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea Comenzii de către SNS.GROUP.RO S.R.L. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii şi condiţiile vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanţie al SNS.GROUP.RO S.R.L. dacă este cazul.
3. Conditii
de plata si preturi
Prețul produselor și
costurile potențiale apărute la expedierea produselor conform contractului de
vânzare pot fi platite de către cumpărător vânzătorului prin următoarele
metode.
a) în numerar, la rambursarea coletului la adresa indicată de către vânzător în
comandă.
b) prin transfer în contul bancar
c) prin intermediului cardului de debit/credit
Ne rezervam dreptul de a modifica unilateral
și necondiționat, precum și în funcție de propriile interese Prețurile
Produselor prezentate pe Pagina de internet simplestore. Suntem îndreptățiti,
înaintea recepționării oricăror cereri/comenzi de cumpărare, să introducă
Prețuri noi, să corecteze/rectifice Prețurile, să ofere ori să anuleze Prețuri
reduse, fără a informa în prealabil Clientul.
3.3 Prețurile sunt
menționate în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate in LEI (RON - unitatea
monetară a României). Prețurile Produselor includ Taxa pe Valoare Adăugată
(TVA) valabilă la data acceptării cererii/comenzii de cumpărare.
4. Reclamații
În cazul în care
produsele prezintă un defect la livrare, putem conveni cu privire la
compensație sub forma unui voucher. Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea
defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situația în
care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți
dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este
substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare.
Produsele vor fi
considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau
prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost
livrate în cantitatea convenită. Rețineți că sensibilitatea crescută sau
reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale
produsului. De asemenea, deficiențele privind cadourile și alte gratuități, pe
care le furnizăm dincolo de limitele comenzii dumneavoastră, nu pot fi
considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar
ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților
bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări
implementate de producător).
Vom răspunde cu
plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la contact@simplestore.ro sau
la 0755355887.
Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa Eduard
Cauldella, nr 48 A, etaj Parter, ap 3, Constanta, împreună cu
formularul de reclamații completat, disponibil aici.
Vă vom informa despre
progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea
acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm
prin telefon.
Vom lua fără întârziere
o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv
îndepărtarea defectelor, de obicei durează până la 30 de zile. În caz contrar,
aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să
ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.
În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor.
5. Transportul
si livrarea produselor
Cheltuielele pentru taxa
de transport și taxa de ambalare sunt suportate de către cumpărător, printr-o
metodă aleasă în timpul înfăptuirii comenzii. Costurile sunt reglementate
conform prețurilor prezentate pe https://simplestore.ro
Vânzătorul se angajează
în cazul unor eventuale deteriorări, pierderii coletului sau mărfurilor,
imediat ce va afla despre acestea, să expedieze mărfuri noi (dacă sunt în stoc,
sau imediat după adăugarea lor în stoc) sau va returna suma achitată, imediat
după ce va afla demonstrabil despre dauna suportată.
Vânzătorul este obligat
să asigure livrarea produselor la adresa indicată de cumpărător, cumpărătorul
este obligat să ridice produsele în termenul livrarii. În timpul primirii
produselor de la curier cumpărătorul este obligat să verifice integritatea
coletului și în cazul în care sesizează o problemă legată de integritatea coletului
trebuie să anunțe curierul.
În cazul în care din cauza cumpărătorului e
necesar ca produsele să fie livrate din nou, cumpărătorul este obligat să
achite cheltuielele legate de metoda repetată de livrare a produselor,
respectiv cheltuielele legate de alta metodă de livrare.
Clientul se obligă să
primească Produsul sau să desemneze o persoană cu privire la preluarea
Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei
desemnate de Client, iar în lipsa acestora Curierul este însărcinat de Client
să predea Produsul unei alte terțe persoane aflate în spațiul de la adresa de
livrare. În acest ultim caz, Clientul își dă expres acordul cu privire la
predarea Produsului unei alte terțe persoane aflate la adresa de livrare,
presupunându-se că această terță persoană a fost mandatată de către Client cu
preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client
pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida Coletul
in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din
Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact.
Simple Store are
opțiunea (dar nu și obligația) de a oferi Clientului anumite cadouri sau
eșantioane, în limita stocului disponibil și condiționat de Termenii și
Condițiile Simple Store, de regulamentele de campanie sau de alte reguli.
Aceste cadouri sau eșantioane vor fi oferite în mod gratuit doar după
efectuarea Comenzii și achitarea Prețului Produselor de către Client
și vor fi introduse în coletul comenzii.
In cazul Comenzilor ce
contin cadouri din cadrul campaniilor conditionate de achizitia Produselor
apartinand anumitor branduri, trimiterea cadourilor este limitata la un singur
cadou pe cont client/pe campanie.
Riscul de pierdere sau
de deteriorare a Produselor este transferat Clientului în momentul în care
acesta sau o persoană terţă desemnată de acesta, alta decât Curierul, intră în
posesia fizică a Produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat
Clientului în momentul livrării Produselor către Curier, dacă Curierul a fost
însărcinat de către Client să transporte Produsele, iar această opţiune nu a
fost oferită de către Simple Store, fără a aduce atingere drepturilor Clientului
faţă de transportator.
6. Informații
generale
În conformitate cu Legea
privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze
clientului o chitanță fiscală. Vânzătorul este, de asemenea, obligat să
înregistreze vânzarea on-line la autoritatea fiscală, în caz de defecțiune
tehnică în termen de cel mult de 48 de ore.
Toate prețurile
produselor, inclusiv cele reduse, sunt valabile până la o notificare ulterioară
sau până la lichidarea stocurilor.
Toate datele personale pe care ni le
comunicati, nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dvs.
prealabil si vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia in vigoare privind
protectia datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de
interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti
prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea
datelor. Prin lansarea comenzii cumparatorul este de accord cu prelucrarea
datelor cu caracter personal.